Sziasztok Nyomozók!

Mivel nagyon sokan teljesítettétek a feladatot,
hogy magatokról írjatok,
én is bemutatkozom nektek, mert ez így dukál!

Eperjesi Gábornak hívnak, huszonöt éves vagyok
és egy Heves megyei hófödte kis faluban élek jelenleg.

Mint ti, én is szeretem a számítástechnikát, ezért szereztem
diplomát a pécsi Pollack Mihály műszaki főiskolán, másfél évig még programozóként is dolgoztam,
és eléggé megszerettem ezt a munkát.
Néha játszom is, bár egyre kevesebb időm van rá,
úgyhogy hajrá lányok srácok míg tehetitek(de csak módjával:) ).

 

 

Nagyon szeretem a zenét, tíz éve játszom gitáron és az egyik
legkedvesebb dolog nekem. Minden nap kézbe veszem a gitárt,
barátaim szerint jól is csinálom. Ajánlok nektek is valami hangszert,
ha nem akartok majd a fősulin, vagy a munkahelyen becsavarodni :).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Csakis jót tudok rólatok mondani srácok, szoros volt a verseny,
nagyon szigorú voltam, akik esetleg nem jutottak tovább:
Ne szomorkodjatok, legközelebb lesöpörtök mindenkit, én nektek drukkoltam!!!!
Akik tovább jutottak, azoknak gratulálok, és találkozunk a következő fordulókban!!

Szeretettel Eperjesi Gábor.
A játékmester.

A bejegyzés trackback címe:

https://szimataneten.blog.hu/api/trackback/id/tr901741302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukac2009 · http://kukac2009.blog.hu 2010.02.10. 12:22:12

Szia játékmester!
Mit értesz a témakörön?
Üdv: Kukac2009
süti beállítások módosítása